niedziela, 21 grudnia 2014

czysta gra

Prostytucja i sponsoring -dla mnie to jedno i to samo sponsoring ładnie brzmi,ale to zwyczajne sprzedawanie siebie , swojego ciała na rzecz korzyści finansowych. Nie wiem gdzie te kobiety maja godność.Totalny upadek moralny Niestety Polki maja w świecie opinie nie tylko ładnych ale i łatwych. Niestety jest to wina rządzących obecnej koalicji PO-PSL , którzy oszukali ludzi , zabrali miejsca pracy , zlikwidowali Polski przemysł a wykształconych ludzi wysyłają na "zmywak", bądź do harówki za najniższą krajową w kraju emigracji Polakom pozostałym każą pracować do śmierci ( 67 lat) a pozostałym tak jak kobiety samotne lub beZ pracy zafundowali nowy rodzaj prostytucji tzw."sponsoring" nota bene który POtem opodatkują jako działalność i tym samym uznając prostytucję jako legalną. W taki sposób obecna ekipa ru.ha polskie społeczeństwo. Może być tak: daj stówę bo inaczej zacznę krzyczeć że chciałeś mnie zgwałcić. Strach się bać być mężczyzną, bo przecież każdy nosi potencjalne narzędzie gwałtu w spodniach i bieliźnie! Jaki jest cel tego materiału? 36letnia kobieta z dzieckiem może sobie dać radę wiec spróbuj i ty! To jakiś absurd! W Warszawie są setki młodych 20-25 letnich dziewczyn które oddają sie za 200-300zl za bieliznę na  wieczór. Naturalną reakcją obronna żeby nie zwariować jest u nich arogancja, wulgarność bielizny i obojętność. Rośnie całe pokolenie przyszłych żon i matek które opierają swoje relacje z mężczyznami na korzyściach finansowych. Szkoda ze autorzy tej reklamówki nie zabrali sie za temat poważnie. tak tak jasne młode matki łapią gostka co dobrze zarabia i do samego zapłodnienia jest super milusia a potem dowiadujesz sie ze masz rogi a ona ma Cb w D.
 wiecej na http://mojafantazja.pl/

bo i tak będziesz płacił ale zapominają ze alimenty to 250 - 300 zł na poczatek jak gosc umie sobie z tym radzic. i dupa placz lamet i zarabia na tym co lubi czyli na D. kule w potylice i dziecko do ojca.ale każda powie to on mnie zostawił czemu bo mi tel sprawdzał i kolega do mnie pisal..... jasne. ale nie FB znajomi o mój byly a napisze co u niego a oo wolny oo zaprasza mnie o fajnie wyglada a jaka chata. no no i faceci to samo. a cierpia tylko dzieci. wiec he nie jestem fanem islamu ale jedno maja dobre zdara smierc! tyle oże dlatego że ci biznessmani po 40-ce oszukują i wyzyskują swoich podwładnych lub pracowników aby stać ich było płacić tym dziewczynom, mówcie co chcecie ale niemoralność i chciwość idą w parze i nie oskarżam tu samych facetów, często dziewczyny też są winne, pracowałem przez rok z ładnymi młodymi dziewczętami ale mam swoje zasady , mam rodzinę i córki ciut młodsze od tych dziewczyn w bieliźnie, żonę której ślubowałem, a z takich dziwnych układów często wynikają same nieszczęścia, oprócz tego co w majtkach jest jeszcze to co w głowie, wybór czym się w życiu kieruje zależy od samego posiadacza. Jak uczyć młode pokolenie moralności skoro samemu się jej nie ma

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz