czwartek, 16 kwietnia 2015

umowa z ...

W umowie powinna być informacja, że wypłacając środki przed upływem 10 lat klient ponosi koszty. Polisy tego typu są DŁUGOTERMINOWE (umowa określa min. okres zawarcia polisy). A to wszystko dlatego, że najlepsze efekty uzyska się w bardzo długim terminie, ponieważ ryzyko straty zmniejsza się wraz z upływem lat.Musisz podpisać weksel i tu sytuacja może się skomplikować bo musisz przepracować minimum rok i Twój współczynnik utrzymania polis nie może spaść! jeśli któryś z klientów opóźni się ze spłata lub przestanie opłacać polisę, firma wystawia pismo gdzie będziesz musiał zwróci dodatek stażowy, takie przypadki mogą mieć miejsce nawet po rozwiązaniu umowy i wile osób w ten sposób zostało poszkodowanych ( bo nie ma możliwości kontrolować klienta), dodatkowo jeśli byłeś/aś na szkoleniach organizowanych przez Axa też naliczą zwrot kosztów. Jest to piękna firma, która ma super patent na zachęcenie do współpracy po przez system motywacyjny ( dodatek stażowy), który dzieżko dostać ale szybko o niego się upomną nawet po kilku latach..podpisałem wniosek o zawarcie umowy ubezpieczenia na życie z ubezpieczeniowymi funduszami kapitałowymi Plan inwestycyjny Selekt na kwotę 250 zł miesięcznie pani od razu wzięła pierwszą ratę. Powiedziała ze po miesiącu przyjedzie z polisą ale nie przyjechała. W październiku dzwoniłem do nie aby dowiedzieć się  co z tą polisą. Powiedziała ze miała sprawy rodzinne i nie złożyła wniosku i trzeba nowy wypisać. Dnia r przyjechała i wypisała nowy wniosek. Gdzieś w połowie grudnia zadzwoniła żeby się umówić między świętami a sylwestrem aby dostarczyć polisę również nie przyjechała. W styczniu dzwoniłem do niej 2 razy aby dowiedzieć się co z tą polisą i umówiłem się ponownie i znowu to samo nie przyjechała. 03.02.2014 dzwoniłem ponownie i znowu jakieś wymówki typu klient miał wypadek albo dziecko chore ale umówiłem się na czwartek 06.02.2014r na godz 17. powiedziała ze trzeba było zapłacić druga ratę ale ona to załatwiła że nie bedzie żadnych konsekwencji i znowu jej nie ma. Co mam zrobić ? Jak odzyskać pieniądze? Ponieważ już nie chce polisy bo coś ta kobieta mnie zwodzi?
Prowizję są naprawdę marne a plany praktycznie realizujesz raz na kilka miesięcy. Trzeba jeszcze odliczyć sobie od prowizji ZUS. Życzę powodzenia ale jeśli nie masz mocnych nerwów i nie chcesz żyć w stresie to postaraj się o godne warunki na umowę nawet zlecenie bo AXA to jest wielki przekręt.
Odradzam też czytania pozytywnych opinii, bo to wykonują zwykle menadżerowie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz