poniedziałek, 20 marca 2017

wrazenie

Mam tylko służebność w drodze. A jak wygląda sprawa, skoro sąsiad teraz nie chce się dołożyć, i np teraz położę gruz na własny koszt, ten za jakiś czas poprowadzi sobie np kostkę brukową tyldo siebie, czy będzie mógł życzyć sobie zwrot części kosztów jak tylko do siebie to poprowadził? powiem wam tak, sami sobie robicie pod górkę. idziesz, pytasz, wycinasz. takie to trudne ? będąc współwłaścicielem nigdy nie cofnie Ci nikt służebności, warunków po których się poruszasz i zawsze masz wpływ na to, co się na tym obiekcie dzieje.Ja musialem sam zakupic 2 wywrotki gruzu na droge i niestety nie licze na to ze ktos mi za to zwroci. Sasiada sprawa z czego chce robic droge byle byla przejezdna i nie ma prawa zadac od ciebie jakichkolwiek kosztowNie bardzo rozumiem układ - dwa przedsionki? Jeden przy garażu, drugi przy tarasie? Taras od północy? Ten przy tarasie zdecydowanie za mały. Nie ma gdzie nawet wieszaka wcisnąć, a co dopiero jakąś szafę na ubrania, buty itd. Dalej, w korytarzu też nie ma na to miejsca. Obydwa wejścia jakieś takie dziwne będą robiły pierwsze wrażenie na gościach. Z jednego wpadasz na ścianę i w bok masz kuchnię, z drugiego długi tunel na końcu którego jest kuchnia. Jedna łazienka to dla pary. A tu mamy trzy sypialnie. Co najmniej jeszcze klopik z prysznicem by się przydał, albo i "pełnoprawna" druga łazienka. W pokoju obok garażu drzwi trzeba przesunąć na północ - żeby szafę za nimi wstawić. Ten pokój ma być za karę? Nie chciałbym mieć jedynego okna na północ. Mało miejsca na szafy i nie ma garderoby. Nie ma gdzie trzymać rzeczy. Garaż (za) mały. Tak samo pomieszczenie gospodarcze. Co z tego, że gaz czy PC - wstawisz urządzenie, zasobnik i przejść będzie ciężko. Zresztą, widać to na rzucie. Wentylacja grawitacyjna? Czy rekuperator też wciśniesz do tego przejścia? Jesteś budowlańcem, że chcesz dom łatwy w budowie? Co do kosztów utrzymania i budowy trudno coś wnioskować na podstawie samego rzutu. W miarę prosta bryła, więc powinno być w miarę tanio. Choć jakby dach był dwuspadowy, a jeszcze lepiej płaski to byłoby taniej. No i szerokość wymusza ściany nośne i ławy w środku, a nie tylko zewnętrzne. ale może ja mam inne poglądy, nie wiem, facebooka też nie mam, to dziwny jestem Ja musialem sam zakupic 2 wywrotki gruzu na droge i niestety nie licze na to ze ktos mi za to zwroci. Sasiada sprawa z czego chce robic droge byle byla przejezdna i nie ma prawa zadac od ciebie jakichkolwiek kosztow

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz